POLITICA DE RETUR www.originaldeals.ro

Pentru a intregistra o cerere de retur trebuie sa completezi FORMULARUL DE RETUR
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data la care intri tu sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicat de tine, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs comandat din site.
Daca te retragi, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la tine, inclusiv costurile livrarii initiale, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ai ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informati cu privire la decizia ta de a te retrage din prezentul contract.
Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care ti-ai exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
Politica de Retur Rezumat
Poți să te razgândești si dacă nu ești multumit 100% de produs, Original Deals iti ofera posibilitatea sa poți returna in 30 zile produsele achizitionate din site-ul nostru chiar daca legea obliga vanzatorul la termenul minim de 14 zile.
Politica noastră de retur nu afectează în niciun fel drepturile legale de retragere în 14 zile pentru comerț la distanță.
Cumparatorul (Persoana Fizică) are dreptul sa se retragă din Contract, respectiv să returneze un bun, în termen de 30 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv.
Plata transportului produselor returnate este în sarcina Cumparatorului.
Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, socuri, etc.. fără ca acestea să fie aduse la conformitate.
NOTĂ: " În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.
Produsele electrocasnice se probează numai prin pornirea și oprirea acestora, NU prin folosirea acestora în scopul în care au fost produse (ex: curățenie generală, utilizare excesivă, călcat excesiv, utilizarea substanțelor nepermise ). Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară.
Daca produsul receptionat prezinta un defect estetic, este nefuncțional sau prezintă vicii evidente de fabricație, este necesar ca acestea să fie semnalate în scris, în max. 48 de ore de la recepția produsului, la adresa electronica contact@originaldeals.ro, împreună cu 2 poze reprezentative, care să ilustreze defectul.
Ne rezervam dreptul de a refuza returnarea produsului in cazuri de retururi repetate, depasirea termenului de renuntare la cumparare si returnare produs, neindeplinirea conditiilor de renuntare la cumparare si returnare sau neacceptarea taxei de curier.
Chiar dacă dorești să returnezi un produs, venim in ajutorul tau cu un proces foarte simplu de retur:
Te rugăm să urmezi pașii de mai jos:
1. Te rugam sa ne informezi asupra returului completând formularul de aici.
2. După completarea formularului te rugăm să ambalezi produsul retrunat corespunzator și să-l expediezii la adresa noastră din Bd. Alex Obregia nr 15, sector 4, București, pentru recepție si analiza.
3. Produsul se returneaza doar cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă documentul a fost emis de producător / distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
4. Dacă produsul returnat a fost însoțit de eventuale cadouri sau produse complementare, trebuie returnate și acestea.
5. Dacă produsul/produsele au fost achiziționate intr-o campanie specială sau sub formă de "pachet" ex: produsul A + produsul B, acestea trebuie returnate doar împreună.
6. După ce recepționăm produsul/e, acestea sunt evaluate si dacă necesită inlocuirea unor accesorii sau piese precum (ex: mufe, cabluri incarcare, placi metalice, cleme de prindere, pixuri si creioane de scriere, baterii, capace, curatatoare, cutite, cuttere, filtre, placute adezive, folii protectie, distantiere, etc), acestea se vor calcula la pretul de lista și se vor scădea din contravaloarea platită catre cumparator pentru ca produsul sa fie readus la starea inițială (produs nou).
7. Din motive obiective ce tin de sanatate, accesoriile sau consumabilele utilizate ( lavete, huse, filtre, produse de igiena corporala sau casnica) nu se vor accepta la retur, doar daca acestea sunt noi si sigilate.
De asemenea acum ai posibilitatea sa alegi ca sa incarci returul la cel mai apropiat EasyBox Sameday.
Tot ce trebuie sa faci este sa intrii pe link-ul de mai jos si sa completezi campurile solicitate, ulterior vom analiza cererea ta si dupa aprobare vei putea sa mergi sa incarci coletul cu produsul returnat in cel mai apropiat EasyBox Sameday!
Politică Retur Completă
Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferata de client respectand pasii mai sus mentionati. Coletele nu se pot expedia prin Posta Romana.
Returnarea se va face in termen de 30 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare. Se recomanda returnarea produselor cu optiunea verificare colet.
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 30 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
Politica de renuntare la cumparare si returnare a produselor in termen de 30 zile calendaristice se aplica numai persoanelor fizice si numai in cazul produselor livrate prin curier.
În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.
Produsele electrocasnice si electrice se probează numai prin pornirea și oprirea acestora, NU prin folosirea acestora în scopul în care au fost produse (ex: folosire generală, utilizare/exploatare excesivă, incarcat excesiv). Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară.
NOTĂ: Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.
Manipulările acceptate pentru determinarea naturii, calității și funcționării bunurilor sunt:
- dezambalarea fără distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale, urmand instructiunile pentru despachetare (acolo unde producatorul indica modul de manipulare), fara deteriorarea ambalajului, produsului sau accesoriilor;
- inspectarea vizuală, tactilă și olfactivă (atunci când nu se încalcă prevederile de mai jos) a produselor;
- în cazul produselor care nu necesită montarea de accesorii consumabile sau racordarea la alte utilități decât energia electrică, se permite alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora;
- în cazul produselor care necesită montarea de accesorii consumabile (de ex.: filtre, lavete, accesorii, etc.), se permite alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora și nu se permite montarea accesoriilor consumabile.
Daca un consumator își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a bunurilor, consumatorul răspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.
Acţiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:
- folosirea aparatelor electrocasnice în orice alt mod decât testarea prin pornirea/oprirea aparatului;
- ruperea sigiliilor și a etichetelor;
- ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integrantă din produs);
- zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea produselor cu substanțe externe;
- desigilarea accesoriilor consumabile sau produse complementare din pachet;
Toate accesoriile aflate în cutia produsului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din produs. Ca urmare atunci când returnați un produs aveți obligația de a-l returna cu ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.
În cazul în care bunul returnat prezintă ambalaj original deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă manual de utilizare lipsa, consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor. Înainte de a returna produsul, vă rugăm să protejați ambalajul original cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau cu o cutie din carton. Nu tăiați ambalajul original și nu lipiți etichete sau scotch pe acesta.
Valoarea produselor folosite, cu urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri, crapaturi, arsuri, dezlipiri, etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Refurbished. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.
Valoarea produselor cu ambalajul original deteriorat (carton șifonat și/sau rupt și/sau tăiat și/sau găurit și/sau ud și/sau cu urme de etichete, bandă adezivă, pix, marker etc.) se diminuează cu valoarea aducerii la conformitate.
Valoarea produselor cu ambalajul original lipsă sau incomplet (de exemplu: suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) se diminuează conform valoarii aducerii la conformitate.
Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea proceduri de returnare supusa unor taxe readucere a produselor la starea in care au fost livrate.
Diminuarea se aplica intre 10%-90% din valoarea initiala a produsului.
Taxa de diminuare va fi comunicata catre client la receptionarea produselor modificate.
- daca produsele returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/cadouri, trebuie returnate si acestea. In caz contrar, valoarea acestora se diminueaza din valorea returului.
- daca s-au achizitionat mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul pe toate, va rog sa va asigurati ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
Consumatorul nu îşi poate exercita dreptul de retragere pentru furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator: produse pentru dezinfactat, produse, accesorii si consumabile igienizante sau produse accesorii și solutii lichide, produse electrocasnice care au intrat in contact cu suprafețe contaminate cu bacterii, germeni, virusuri, produse de igiena corporala sau casnica.
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Date returnare
Returnarea se va face conform datelor de mai jos:
Original Deals | Departament Retur
Adresa: Bd. Alex Obregia nr 15, Sector 4, București
Telefon: +40725 805 484
E-mail: contact@originaldeals.ro
Program de lucru | Departament Retur : Luni - Vineri 10:00 - 15:00
Returnarea se poate face la sediul nostru exclusiv prin curierat rapid.

Expeditorul raspunde cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB) cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.
Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putând fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.
Termenul de analizare al unei solicitari de retragere din contract poate varia intre 5 - 10 zile de la receptia produsului dar nu va depasi termenul legal de rambursare contravalorii in conformitate cu legislatia in vigoare.
Returnarile prin curierat rapid nu se vor face cu ramburs. Returnarea sumelor de bani achitate se va realiza ulterior doar prin transfer bancar.
*In vederea evitarii refuzului coletelor deteriorate si pentru verificarea integritatii produselor si accesoriilor, recomandam ca returul sa se faca cu posibilitatea verificarii coletului la receptie.
*In situatia in care coletul prezinta suspiciunea deteriorarii si nu poate fi verificat in prezenta agentului de curierat (in lipsa optiunii de verificare colet) avesta va fi returnat, urmand a fi recuperat de la domiciliul clientului pe costul operatorului, ulterior va fi incheiat procesul de constatare in prezenta agentului de livrare.
*Pentru a solicita eventualele despagubiri de la firma de curierat puteti verificati integritatea produsului returnat in prezenta agentului de curierat si va recomandam sa solicitati incheierea unui proces verbal de constatare.
Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative , "Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 , in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator." Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare.
Confom Lege 449 /2003, art 2 Lit a) :
*Consumator - orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care, în cadrul contractelor care intră sub incidenţa prezentei legi, acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale;

Pentru a intregistra o cerere de retur trebuie sa completezi FORMULARUL DE RETUR
Pentru o solutionare foarte rapida si facila, va rugam sa ne contactati in prealabil
la numarul de telefon + 40 725 805 484 sau pe email contact@originaldeals.ro
