Garantia Produselor ORIGINAL DEALS
1. NU fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse, dezlipite sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.
2. In cazul tuturor situatiilor prezentate mai sus, vanzatorul ORIGINAL DEALS este absovit de orice vina, iar produsele care vor fi identificate in timpul procesului de inspectie vizuala, tehnica si/sau mecanica cu una sau mai multe situatii regasite la punctul (1), clientul va fi informat cu privire la acest aspect, iar produsul ori produsele nu vor fi reparate/inlocuite si acesta va fi expediat inapoi clientului in starea in care a fost receptionat de catre personalul service-ului.
3. Totusi, produsele aflate in situatia prezentata la punctul (1) vor putea fi reparate sau inlocuite (partial/total) doar contra cost, cu programare in prealabil si confirmare scrisa al costului total aferent interventiei specifice.
4. Garantia produselor se onoreaza si in baza facturii fiscale primite pe email in format electronic si/sau fizic in momentul procesarii comenzii.
5. In cazul in care nu ai primit factura fiscala ori certificatul de garantie in format fizic si/sau electornic ori ai introdus o adresa de email gresita, te rugam sa ne contactezi pentru a ne furniza o noua adresa de email unde iti putem trimite factura fiscala si/sau certificatul de garantie in format electronic.
6. Produsul ori produsele defecte partial sau total care se afla in continuare sub acoperiea garantiei vor trebui expediate in service impreuna cu toate accesoriile si/sau piesele complementare primite in pachet la momentul achizitiei si livrarii produsului.
De asemenea, noi recomandam ca produsul sa fie insotit si de o nota informativa scrisa in care sa fie mentionat defectul si motivul/cauza aparitiei acestuia daca este posibil.
NOTA:
7. Costul total al expeditiei (taxa de transport, eventuale comisioane, taxe pentru km aditionali, etc.) pentru coletele/produsele expediate in service (produse cu probleme de garantie) va fi suportat integral de catre beneficiarul produsului (clientul beficiar / expeditorul coletului).
8. Clientul are posibilitatea si este indreptatit sa alega orice firma de curierat/transport doreste pentru a expedia coletele retur catre noi, cu mentiunea de a achita taxa de curier inainte si de a expedia coletul catre service cu metoda de plata RAMBURS ZERO (0) Lei.
Adresa de livrare a coletelor este:
Adresa: Intrarea Binelui 1a, Fortuna Warehouse Cladire Birouri et 2, Sector 4, Bucuresti, Romania
Telefon: +40 725 805 484
Contact: ORIGINAL DEALS