Intrebari & Raspunsuri FAQ
Q1. Cum se poate efectua o comanda pe site-ul dvs.?
A1. Completand formularul online din pagina de comanda de pe site.
A2. Telefonic, Mesaj / Whatsapp la oricare din numerele de telefon afisate pe site.
A3. Prin e-mail (contact@originaldeals.ro) transmitandu-ne toate datele necesare livrarii comenzii: produsele dorite, adresa de livrare, numele dvs., numarul de telefon, data livrarii, si orice alte informatii considerati a fi utile.
Q2. Cum se poate efectua plata pe site-ul dvs.?
A1. ONLINE cu Card de Credit prin sistemul EuPlatesc, un serviciu de plata sigur 100% si usor de folosit care te ajuta sa faci cumparaturi online fara ca sa fii nevoit sa iti expui informatiile cardului de credit sau ale bancii nici unui tert, inclusiv EuPlatesc. Siguranta informatiilor dvs. este garantata de faptul ca EuPlatesc nu stocheaza datele confidentiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata catre banca procesatoare. In acest fel, toate informatiile dvs. sunt in siguranta 100%.
A2. Ramburs - Cash la livrare, curierului care va livreaza coletul cu produsele comandate.
A3. Ordin de Plata/ Transfer bancar/ Depunere numerar in contul firmei
Q3. Exista o suma minima pentru efectuarea unei comenzi?
A1. Nu, nu exista o suma minima impusa pentru efectuarea unei comenzi.
Q4. Cat costa livrarea produsului sau a produselor comandate?
A1. Livrarea prin curier rapid este GRATUITA, la comenzile mai mari de peste 150 lei.
A2. Pentru comenzile intre 1-149.99 lei costul de livrare este de 14.99 lei pentru comenzile platite RAMBURS.
A3. Pentru comenzile intre 1-149.99 lei costul de livrare este de 9.99 lei pentru comenzile platite ONLINE cu Cardul Bancar, de asemenea același cost este aplicat si pentru comenzile cu livrare la Easybox Sameday.
Q5. In cat timp se pot livra produsele comandate?
A1. Livrarea produselor comandate se face pana la usa clientului in termen de 1-3 zile lucratoare prin curier rapid.
Q6. Cat de sigur este sa fac o comanda online?
A1. Introducerea datelor personale se face utilizand o conexiune criptata SSL pe 528 biti ceea ce face procesul de cumparare extrem de sigur și mult mai rapid.
Q7. Cat de sigur este sa platesc online cu cardul de credit?
A1. EuPlatesc garanteaza securitatea sistemelor sale informatice astfel incat datele personale introduse de dumneavoastra pentru completarea comenzii sa nu intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite.
A2. In cazul sistemului "3-D Secure" aplicat pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici-un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele EuPlatesc, aceastea fiind direct introduce in sistemele Visa sau MasterCard, dupa caz. In plus, in cazul in care cardul dumneavoastra a fost emis de catre o banca certificata in sistemul "3-D Secure", autorizarea tranzactiei se face doar dupa autentificarea dumneavoastra in acest sistem – introducerea unui cod/parola secreta stiuta numai de dumneavoastra , similar codului PIN la tranzactiile de la ATM. Cititi "Verified by Visa" si "SecureCode" pentru detalii complete legate de sistemul "3-D Secure".
Q8. Se poate transmite un mesaj impreuna cu un produs comandat? Daca da, cat costa?
A1. Da, textul mesajului primit de la dvs va fi printat pe o coala de hartie A4 si atasat produsului comandat, iar acest lucru presupune un cost suplimentar de 5 lei.
Q9. Oferiti serviciul de impachetare speciala de cadou? Daca da, cat costa?
A1. Da, putem impacheta produsul pe care il achizitionati din site-ul nostru, www.originaldeals.ro in hartie de cadou si il expediem oriunde doriti. Costul pentru acest serviciu este de 10 lei.
Q10. Ce se intampla daca nu imi place produsul comandat sau nu mi se potriveste produsul comandat?
A1. Daca nu sunteti multumiti de calitatea produselor cumparate din magazinul nostru online, puteti returna produsele in termen de maxim 30 zile calendaristice de la data achizitiei, fara nici o explicatie, iar noi va vom returna intreaga suma platita de dvs. sau le puteti schimba cu alte produse, de cel putin aceeasi valoare.
A2. Costul aferent livrarii produsului returnat catre noi va fi acoperit de ORIGINAL DEALS.
A3. Totodata exista posibilitatea de a face noi comanda de curier care sa vina sa ridice coletul cu produsul returnat de la dvs. Aceasta varianta este gratuita si transparenta 100%.
Pentru orice alte intrebari, informatii sau detalii referitoare la serviciile oferite sau produsele comercializate, va stam cu drag la dispozitie!
Ne puteti contacta prin telefon, email, whatsapp/mesaj, social media sau prin formularul de contact din site, pe care il puteti gasi aici!